domingo, 25 de octubre de 2009

TOTA UNA SETMANA DE PLÀSTICA

Durant aquesta setmana a l’hora de plàstica hem fet diferents activitats:

La primera activitat anomenada pintura digital va consistir en pintar dues cartolines dina 3 amb pintura seguint el ritme, i les emocions que ens anava produint la música. A continuació, i un cop acabats els nostres dibuixos vam disposar-nos a pintar el paper que envoltava la taula i amb tres fulls en blanc vam posar-los a sobre de la taula i vam començar a experimentar retorçant les fulles, arrugant-les, etc.
Amb les imatges que ens van sortir, aquesta setmana haurem de fer un nou treball , que consisteix en repassar amb rotuador allò que veiem en el nostre dibuix.

La segona activitat va consistir en dibuixar una imatge d’un animal el més real possible i pintar-ho amb els colors exactes. En veure els dibuixos dels meus companys vaig trobar resultats sorprenents i dibuixos molt bonics.

La tercera activitat i la que més em va agradar, va consistir en pintar amb purés ja que els nens molt petitons no poden pintar amb pintura plàstica perquè se la poden menjar i intoxicar.
ATENCIÓ: abans de fer aquest tipus de pintura s’ha de preguntar als pares o tutors, si algun nen té al·lèrgia a algun dels productes que utilitzarem per pintar, o és diabètic, o celíac, etc.
Per fer pintura amb pures es necessari tenir els següents ingredients:
Puré de patates = groc
Puré de pèsols, espinacs, verdures = verd
Puré de carbassa = taronja
Puré de remolatxa = vermell
Colacao o nesquik = marró
Sucre, farina = aglutinants per fixar la pintura
Aigua= per fer mescles
Pigments alimentaris = blau, groc, vermell...

Jo en els meus dibuixos vaig utilitzar els colors blau i groc que vaig obtenir barrejant sucre, aigua i pigments alimentaris. Verd que vaig obtenir amb el puré de pèsols. Marró que vaig obtenir barrejant sucre, aigua, i colacao. I vermell que vaig obtenir amb el puré de remolatxa.
A continuació us adjuntu algunes fotos relacionades amb la pintura amb purés:




No hay comentarios:

Publicar un comentario