jueves, 5 de noviembre de 2009

Conferència de l'Anna del Barrio

En la conferència que ens va oferir l’Anna del Barrio Saiz el passat 21-10-09, vaig poder observar uns quants aspectes comunicatius que cal destacar:
Respecte al seu llenguatge corporal, jo crec que era correcte, ja que estava en una posició dreta que no expressava nerviosisme i de tant en tant s’anava movent per la sala amb molta naturalitat. La seva gesticulació no era exagerada, es a dir, era força natural. Dirigia la seva mirada cap al públic.
Respecte a la comunicació oral vaig observar certs aspectes negatius que no afavoreixen per poder ser un bon comunicador. Jo crec, que l’Anna no va presentar-nos correctament el tema del que ens parlaria amb tots els punts del que aniria parlant des d’un principi, per aquest motiu la gent del meu entorn, jo inclosa, no sabíem de que anava parlant en cada moment. Un altre qüestió era que utilitzava un vocabulari massa culte i paraules que no s’entenien del tot bé, les frases eres massa llargues i sense pauses evidents, i tota l’estona va utilitzar la mateixa entonació de veu. Per a mi personalment va faltar brevetat i claredat.
Aquests és el power point que va utilitzar durant la seva conferència.

No hay comentarios:

Publicar un comentario