viernes, 25 de diciembre de 2009

VALORACIÓ DE l'ASSIGNATURA DE LES TIC

Aquesta serà la meva última intervenció del primer semestre del Grau d'Educació Infantil a la Blanquerna.
La veritat es que no m’esperava poder aprendre tantes coses útils i interessants en l’assignatura de les TIC i en general en totes les assignatures. Recordo que el primer dia que en Jordi ens va presentar la matèria em vaig quedar una mica espantada perquè no sabia ni que era un blog i em vaig espantar encara més quan ens va dir que el primer que havíem de fer era crear-ne un.
Ara estic molt contenta de poder haver cursat gestió de la informació i Tic perquè he après moltes coses com ara, a fer powers points més decents i que m’han ajudat a cursar altres assignatures, utilitzar-los com a suport de moltes exposicions, a quedar bé amb el públic... modificar fotos i cançons, fer trencaclosques amb fotos meves, fer un blog i moltes coses més.
Crear i portar el blog al dia ha sigut un repte ja que entre el treball i la universitat no tenia massa temps però he fet tot el possible per tenir-lo mitjanament bé. També vull aprofitar des d’aquí per donar les gràcies a la Ariadna Soriano que m’ha donat classes particulars i m’ha ajudat a fer moltes pràctiques de l’assignatura que no em sortien.
Tot i ser més fàcil del que pensava, la veritat és que també s'ha d'invertir moltes més hores de les que pensava, ja que fer entrades costa molt de temps, és a dir, que no és un treball ràpid de fer, però això t'ajuda a aprofundir en els coneixements assolits a classe.

Les dues actuvitats que m’han agradat més i m’han semblat més interessants i més útils són les següents:
La primera, és el fet de poder haver aprés a fer un power point en condicions ja que jo no s’havia fer aquestes obres d’art abans de cursar les TIC i estic molt orgullosa perquè m’han ajudat, com ja he dit abans, a fer exposicions.
La segona activitat, és la del movie maker ja que em sembla molt interessant poder crear vídeos a partir de fotos o trossos de vídeos propis.

No hay comentarios:

Publicar un comentario